מדיניות החזרות ומשלוחים

העמוד הזה מרכז בצורה ברורה, רשמית ונגישה את מדיניות המשלוחים, ההחזרות והביטולים של “בקטנה”.
אנחנו פועלים בישראל בלבד, ושמים דגש על הוגנות, שקיפות ושירות אנושי.

אזורי שירות: משלוחים לכל רחבי הארץ.

  • שיטות משלוח וזמני אספקה משוערים:

    • שליח עד הבית פרימיום: בדרך כלל בתוך 1-3 ימי עסקים מרגע אישור העסקה והכנת ההזמנה.
      עלות: 80₪.

    • שליח עד הבית: 3-7 ימי עסקים מרגע אישור העסקה והכנת ההזמנה.
      עלות: 60₪.

    • איסוף עצמי: בתיאום מראש מהמחסן בקדימה–צורן.
      *חריטה בהתאמה אישית – איסוף מחולון.

  • זמני טיפול בהזמנה: לרוב 1-3 ימי עסקים מרגע אישור העסקה ועד יציאה לשילוח, בכפוף לזמינות מלאי.
    אם מתברר שפריט חסר במלאי נעדכן, נציע חלופה או נציע זיכוי מלא.

  • תמחור משלוח: עלות המשלוח הסופית מוצגת בעגלת הקניות/בקופה לפני התשלום.

  • חישוב ימי עסקים: ללא שישי, שבת וחגים, לאחר 12:00 יום העסקים נחשב ליום הבא, ייתכנו עיכובים שאינם בשליטתנו (חברות שילוח, אירועים חריגים).


איסוף עצמי

  • מיקום: יוספטל 7, קדימה–צורן, מיקוד 6092000.

  • תיאום: קובעים שעה מראש ומגיעים בנוחות.


אריזה ובדיקת המשלוח

  • כל הזמנה נארזת בקפידה ועוברת בדיקת שלמות לפני יציאה למשלוח, כדי לצמצם הפתעות לא נעימות ולהבטיח חוויית קנייה טובה.


שינוי/ביטול הזמנה לפני שילוח

  • ניתן לבטל הזמנה כל עוד לא חלף יום עסקים מאישור ההזמנה והחבילה טרם יצאה לשילוח.
    מומלץ לפנות מיידית בוואטסאפ או בטלפון לשירות כדי לעצור את התהליך בזמן.


מדיניות החזרות וביטולים – אנחנו מכבדים את זכותכם להתחרט ומיישמים את הדין הישראלי:

  • חלון זמן: ניתן לבטל עסקה ולהחזיר מוצר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר.

  • מצב המוצר: חדש, לא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, ועם כל האביזרים/התוויות כפי שהתקבלו.

  • דמי ביטול: איננו גובים דמי ביטול.

  • אופן הזיכוי: החזר כספי יינתן לאמצעי התשלום המקורי ששימש בעסקה, לאחר קליטת המוצר ובדיקתו אצלנו.

  • מוצרים שאינם ניתנים להחזרה: מוצרים שיוצרו או הותאמו במיוחד עבורכם (התאמה אישית).

  • מימון משלוח ההחזרה: ההחזרה באחריות ובמימון הלקוח, או הגעה עצמית למחסן בקדימה–צורן בתיאום מראש.

  • פריטים פגומים או שגויים: במקרה פגם או פריט שגוי, האיסוף או משלוח ההחזרה על חשבוננו.
    הפתרון יהיה החלפה או זיכוי, לפי בחירתכם ובהתאם לבדיקה.

  • לוחות זמנים: נבקש לאפשר זמן סביר לעיבוד ההחזר לאחר הגעת הפריט אלינו (ימי עסקים ספורים, בהתאם לעומס ולגורמי סליקה).


תהליך החזרה – איך עושים את זה נכון

  1. יוצרים קשר עם שירות הלקוחות ומצרפים פרטי הזמנה ותיאור קצר של הסיבה להחזרה.

  2. אורזים את המוצר באריזתו המקורית, כולל כל רכיבי הערכה, אביזרים ומסמכים.

  3. בוחרים אופן החזרה: שילוח אלינו או מסירה במחסן בתיאום.

  4. לאחר קליטה ובדיקה נעדכן אתכם על זיכוי או החלפה.


הבהרות משלימות

  • זמינות מלאי: אם מוצר שהוזמן חסר במלאי, נציע חלופה מתאימה או ביטול מלא והחזר כספי.

  • כתובת או פרטי משלוח שגויים: במקרה שהוזנו פרטים לא נכונים והחבילה חזרה, ייתכנו חיובי משלוח חוזר.

  • מטבע ואמצעי תשלום: תשלום בכרטיסי אשראי באמצעות ספק סליקה מאובטח, PayPal או מזומן בעת איסוף עצמי.
    פרטי אשראי אינם נשמרים באתר.


פרטי יצירת קשר

  • אימייל שירות: [email protected]

  • טלפון/וואטסאפ: 055-6802224

  • כתובת להחזרות/איסוף: יוספטל 7, קדימה–צורן, מיקוד 6092000

  • שעות פעילות: 10:00–20:00

שם העסק המפעיל
ד.א. מסחר ושיווק – חנות “בקטנה”.

הערה משפטית
עמוד זה נכתב בשפה ברורה ונגישה לצרכי הלקוחות, ומותאם לדין הישראלי לגבי ביטול עסקה מרחוק והחזרות.
מומלץ לעיין גם בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות של האתר לשקיפות מלאה.